آخرین اخبار
کد مطلب: 146998
حجت الاسلام رحماني ؛
هدف دشمنان تنها براندازي نظام نيست، بلکه تجزيه‌ ايران و نابودي آن را نشانه گرفتند
تاریخ انتشار : 1401/09/04
نمایش : 340
هدف دشمنان ما از حوادث و رخدادهاي که در کشور ايجاد کردند تنها براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي نبود بلکه تجزيه‌ ايران و نابودي آن را نشانه گرفته بودند و در اين مدت ۴۷ کشور و ۱۱ سرويس جاسوسي مشارکت فعال با تمام توان خود وارد صحنه شدند
به گزارش سلام لردگان؛ حجت الاسلام والمسلمين يدالله رحماني امام جمعه شهرستان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت:امام علي عليه السلام فرمودند: تنگ ‌نظري و ايجاد ياس هشتمين صفت منافقين است، منافقين از شادي مومنان ناراحت و از ناراحتي آنان خوشحال مي شوند نسبت به رفاه مومنان حسد مي ورزند و با ايجاد ياس و بدبيني به دنبال تضعيف اراده هاي مومنان هستند وقتي اراده را تضعيف کردند آنگاه مي توانند قدرت جهاد و مقاومت مومنان را در هم بشکنند.

وي افزود : روح منافق که آلوده به حسادت و بدخواهي است او را وادار مي کند تا اميد مومنان را قطع و اراده هايشان را در دفاع از دين تضعيف کند آنگاه مقاومت آن را در هم ميشکند آنچه باعث حسادت منافق مي شود عزت خدادادي مومن است منافق براي به دست آوردن عزت مؤمنان  حسادت مي کنند ولي به سراغ کافران مي رود و آنان را حاکم بر خود انتخاب مي‌کند تا به عزت  در پرتو کفر برسد در حالي که عزت از آن خدا و خداپرستان است.

حجت الاسلام رحماني در خطبه دوم گفت: هدف دشمنان ما از حوادث و رخدادهاي که در کشور ايجاد کردند تنها براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي نبود بلکه تجزيه‌ي ايران و نابودي آن را نشانه گرفته بودند و در اين مدت ۴۷ کشور و ۱۱ سرويس جاسوسي مشارکت فعال با تمام توان خود وارد صحنه شدند که کار کشور را يکسره کنند، بيش از يک ميليون فراخوان تجمعات در فضاي مجازي که تنها ۱۳۰ هزار نفر تا حداکثر ۵۰۰ هزار نفر را در سراسر کشور به خيابانها کشاندند.

وي افزود : ما بايد اين واقعيت را باور کنيم که در کشور ۸۰ ميليوني خود در مدت چهل و سه سال بعد از انقلاب باقيمانده‌ سلطنت طلبها، ساواکي‌ها، منافقين، اختلاس گران و دزدان، قاچاقچيان مواد مخدر و اعداميان جرايم مختلف مجموعه اقليت ناراضي که ممکن است در هر مقطعي به تحريک و آشوب آفريني و اغتشاش کنند، اما شکست دشمن در آينده از ايران تکرار خواهد شد مشروط به اينکه ملت بيدار باشد و به آينده اميدوار و مسئولان به وظايف خودشان خوب عمل کند. دشمنان آنچه انجام داده و مي دهد نه از روي قدرت است بلکه از روي انفعال و ضعف و درماندگي است با همه تلاش خود نمي تواند در ايران موج درست کند چون ملت ايران با توطئه‌هاي آنان آشناست و مسئولان تجربه برخورد با او را دارند ولي موج‌سوار خوبي است هرگاه ملت غفلت کند و اميد خود را از دست دهد و مسئولان گرفتار بد عملي شوند در کشور موج نارضايتي و اعتراض ايجاد شود دشمن موج سواري مي کند و به فکر پياده کردن نقشه ها هاي شوم خود مي‌رود.

رحماني در ادامه گفت : يکي از مصاديق بيداري ملت و حسن عمل مسئولان پديده مقدس بسيج است که اميد آفرين ترين رخداد انقلاب اسلامي و تدبير مدبرانه بنيانگذار نظام مقدس اسلامي حضرت امام خميني رحمة الله عليه است. نهاد مقدس در طول سال‌هاي شکل‌گيري، جلوه هاي موفقيت و کارآمدي در عرصه هاي مختلف نظامي اقتصادي فرهنگي و محروميت‌زدايي و نقش آفريني در بحران هاي طبيعي و سياسي اجتماعي را به خوبي نشان داده است.

امام جمعه لردگان در پايان خاطر نشان کرد : هرگاه مديران کشور با تفکر بسيجي ( يعني خدمت بي منت) و با روش جهادي (به کارگيري همه توان و امکانات خود) و با روحيه انقلابي (جلب رضايت و اميدآفريني در بين مردم و نااميد کردن کشور) در مسئوليت ها قرار گرفتند ما شاهد پيشرفت و تعالي کشور بوديم. مشکلات ما در زمانهايي بوده است که مسئوليت ها به افراد غير بيسجي و مديران غير جهادي و غير انقلابي واگذار شده است.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس